Geografen i höstfärger

I slutet av september såg Geografen ut så här! Höstfärgerna började så sakta ta överhanden.

I oktober var huset som vackrast med sprakande färger i höstsolen.

Nu ser det ut så här och det dröjer flera månader innan det börjar spira igen.

Tänk om det kunde komma lite snö och lägga sig på huset. Då skulle det bli fint, tror jag. Men i denna 10-gradiga värme är det nog inte så troligt, tyvärr.

Anna

Ja så fint det hade varit :-) Har kommit lite i julstämning och julpysslat på balkongen och satt upp en ljusslinga ;-) Nej någon snö är väl knappast i antågande men hörde att det skulle bli lite kallare nästa vecka. Kramar Anna

Lotta Th

God morgon :-)



Säger bara, alla bilderna är vackrare än min arbetsplats iallafall hahahaha. Har du sett "vårat" ljusregn i parken? Hm jag vet inte riktigt vad jag ska tycka faktiskt, men kul att det händer lite haha. Själv slängde jag ut ljusnätet över balkongen för att kontra lite hihi. Du får jämföra om du råkar gå förbi :-)

Trevlig 1:a Advent önskar jag dej, ska ni traska ut på julskyltningen nått? Själv ska jag "fira" på jobbet hela kvällen hm.

Lotta

Hej Anna!

Åh, så mysigt med julpyntad balkong! jag har ingen ström dragen på min balkong men jag ska be min mammas man att fixa det!

Kramar Lotta

Lotta

Hej Lotta!

Nej, ljusregnet har jag missat så jag får promenera ned och se efter! Och jag ska spana efter en balkong med ljusregn på samtidigt! Hoppas din 1:a advent blir bra trots att du är på jobbet!

Kram Lotta