Lite scarry...

Lite läskigt är det när man kommer in i badrummet och möts av den här synen...

Innan jag förstod vad det var hann jag faktiskt bli lite rädd. Vad var det för läskiga långa spindelarmar som hängde där och droppade??? Någon som kan gissa vad det är? :-)
Anna

Oj det var så scary att jag tryckte enter lite för snabbt innan ;-) Om jag inte ser fel är det kanske hair extensions? Såna föreslog min frisör häromdagen när jag frågade hur man gör för att få midjelångs hår ;-) Men jag kan se fel också.. :o/ Kramar Anna

Lotta

Hihi! Ja, visst är det löshår som hänger på tork! Faktiskt ganska smarta som man bara knipsar fast i håret och som ser ganska äkta ut. Ja, jag har alltid drömt om filmstjärnehår ned til midjan men min hårkvalitet är äkta svensk, tunn och inte alls filmstjärnelik...:-/ Kramar Lotta

Fanny

löshår ja :P haha precis va ja tänkte gissa...

jag själv höll på att sy på sånna clips idag på mitt. köpte sånt idag :)..



skolan har inte svarat ännu :( börjar bli orolig att dom skiter i de

Lotta

Hej Fanny!

Suck, dessa löshår...korkar igen dammsugaren och långa hårstrån ligger överallt...;-)

Jag tror inte skolan svarar förrän tidigast på måndag, så oroa dig inte!

Anna

Hihi då hade jag rätt :-) Ja jag med men mitt hår är också sådär tunt och behöver volymschampo ;-) Kramar Anna

Lotta

Förr permanentade jag mig alltid och då såg det lite tjockare ut. Men kanske skulle jag prova att klipsa på några av Linneas extensions? Passar i alla fall i dessa Halloween-tider ;-) Kramar Lotta