Operation övertalning...

En överraskning väntade mig när jag slog upp locket på min lap-top härom dagen. Någon hade bytt ut min bakgrundsbild...

Tja, alla medel är väl tillåtna och det här var ju rätt så gulligt! :-)

Stina-Hemma på Landet

Det var ju en söt bild.;-) Kram

Lotta

Ja, visst är den gullig! Och ja, jag fattar vinken! Kram Lotta

Anna

;-) Ja det var jättegulligt! Och ja, som sagt, alla medel är tillåtna :-) Kramar Anna

Lotta

Hihi! Ja, hon har sina ljusa stunder den lilla loppan ;-) Och så får man se till att inte ha några hemligheter på sin dator...:-/

Kramar Lotta

Anki

Hej Lotta!



Tack för ditt fina inlägg på min blogg! Det gjorde mig verkligen glad att någon "utifrån" dv.s som jag inte känner kommer in och kommenterar, speciellt du som har en egen verkligt trevlig blogg, som jag ska ta mig en ordentlig titt på. Ja det där med att driva ett B&B är inte alltid bara rosor kan jag lova men det är fantastiskt att få träffa så många olika människor - det berikar ju livet. Hoppas att du får fortsatt nöje av min blogg. Vi hörs! Ciao! / Anki

Västmanländskan

fniss

Lotta

Hej Anki!

Så roligt att du svarade! Det var så roligt att hitta en svenska som driver ett B&B i Italien och dessutom bloggar om det! Ja, kan tänka mig att många intressanta människor passerar revy och att det också är hårt arbete som gäller. Jag tror säkert att jag får fortsatt nöje av att läsa din blogg!

Ciao! Lotta

Lotta

Hej Västmanländskan!

Hihi! Ja, borta var min fina bild av dottern i 6-årsåldern vid Eiffeltornet och alltså ersatt av denna önskehund!

//Lotta