Body-Shop-o-Holic

Nya tider nya försäljningsmetoder. Jag, som hade tänkt vägra mellandagsrean, fick ett sms från Body Shop idag där det stod att butiken var full av rea-varor. Efter moget övervägande (typ 3 sekunder) bestämde jag mig för att avlägga en liten visit till Kullagatan ändå. Och tänk vad jag fyndade :-) Två Body Butter som inte finns till försäljning i Sverige i vanliga fall; Almond och Blueberry! Och endast 85:-/styck!
Just Body Shops produkter är jag väldigt svag för och jag använder dem dagligen. Just nu heter favoriten Shea Whip och på somrarna känns det helt rätt med Coconut Body Butter. Vi får väl se hur det känns sen efter nästa dusch när jag ska gå omkring och lukta som en hel blåbärsskog :-)

Michaela

Har själv båda två och älskar dem!! :) Almond blev ett måste sedan någon månad tillbaka då denna tydligen skall motverka bristningar, och ännu har jag inte fått några så verkar fungera helt ok!

Lotta

Hej Michaela!

Och välkommen hit!

Ja, Almond är en riktig höjdare och synd att den inte finns i butik i vanliga fall. Och bra om den motverkar bristninger, en oväntad med välkommen bieffekt!