Under Toscanas sol

Jag tror att det är dags för en dos av min favoritfilm "Under Toscanas sol". Denna underbara pärla till film utspelar sig precis där jag själv skulle vilja befinna mig just nu; i det soliga Toscana. Här blandas makalösa scenerier med romantik, humor, glädje och sorg. Kan det bli bättre???

Dessutom bygger filmen på en verklig historia. Det GÅR således att dra upp sina bopålar och flytta till Italien. Förmodligen hjälper det väl att, precis som Frances i filmen, vara en hyfsat rik och berömd författare...
Suck...
Anna

Åh den har jag inte sett! Man behöver verkligen en dos Toscana nu :-) Och att känna att det inte är en omöjlighet att skapa en tillvaro någon annanstans. Måste jag hyra! :-) Kramar Anna

Lotta

Ja, se den!!! Den är ett riktigt lyckopiller och man vill bara åka direkt och bo i huset som Frances köper. Det är ju preis sådär som jag drömmer att det ska vara (fast jag ska ha några fina hönor också)!

Kramar Lotta

Lotta Th

Hej hej :-)

Jag ska ALDRIG pendla efter utbildningen hahahahaha. Start idag 8.10 framme på skolan 11.20 två timmar försent. Slutade kl halv fyra o nu precis kom jag innanför dörren. Undra hur du haft det idag då?

Imorgon börjar vi 09 o funderar starkt på att ta 0610 tåget hm.

Vi ses kanske :-)

Kram