Portofino imorgon!

Imorgon ska vi aka till Portofino, en riktig parla har i Ligurien. Efter det ar det dags att borja packa infor hemresan. Tva veckor gar sa himla fort nar man har roligt. Idag vantar den harliga stranden och nagra dopp i det varma Medelhavet!
portofino 3
Anna

:-) Det ser bara sååå fantastiskt fint ut! Och ja 2 veckor går alldeles för fort. Kramar Anna

Anonym

Vilken underbar sommar du har! Först vackra Hemsön som verkar vara rena paradiset (jag älskar lösningen med trädäcket!) och nu Italien. Fortsätt njuta medan det varar!



Kram!

Lotta

Hej Anna!

Vilket ställe! Jag bara måste återvända!

Kramar Lotta

Lotta

Hej Anonym (är det Marianne??)

Ja, denna sommar har varit härlig med många starka intryck. Hemsön är ett fantastiskt ställe där lugn och ro råder. Italien var lite mer livat ;-) Nu väntar en höst med mycket arbete men jag tror jag samlat tillräckligt med kraft och energi för att ta tag i den!

Kram!!

Marianne

Ja! Nu var det jag som var anonym igen! Jag fattar inte varför det blir så! Och bara hos dig. Utkastad från inloggningen blir jag lite här och var, men det är bara här jag kan kommentera ändå. Skumt!



Är det i höst du blir färdig med din avhandling?



Kram!

Lotta

Hihi! Lite spännande med anonyma kommentarer ;-)



Nja...om allt går som det ska blir det nog till tidig vår. Däremot kommer en bok ut nu i höst med ungefär halva avhandlingen, så fort jag har redigerat klart den.

Kram!!