Besöksdag på Sörgården

På midsommardagen var föräldrar, syskon, morföräldrar, farföräldrar och alla som ville bjudna till Sörgården där årets konfirmander från St Olofskyrkan befann sig. Vädret var strålande och vi bjöds på kaffe och hembakat och diverse information. Linnea hade det jättebra och hon hade lärt känna många nya vänner. Här har konfirmander, konfirmandassistenter och Kent (prästen) ställt upp sig för en gruppbild.
En massa roliga lekar blev det där fyra lag tävlade mot varandra. Här ska Linnea och Nicole mötas i kuddkrig, sittandes på den här stocken.
Och här är det fotbollsmatch på hal matta :-)
Roligast var nog vattenballongtävlingen där det gällde att pricka flygande vattenballonger med huvudet eller med grytlock.
Den här eftermiddagen flög förbi och snart var det dags att köra hem igen. Nu väntar konfirmationen i Gustav Adolfskyrkan på lördag!
Anna

Ser jättemysigt ut och vilket kanonväder! :-) Kramar Anna

Lotta

Ja, det var härligt! Nu är hon hemma igen och vi har massor att sköta inför lördag!

Kramar Lotta



Ps: Gissa om jag är sugen och jag funderar så huvudet värker...kolla här: www.buttramolnet.blogg.se

Marianne

Men oj vad fort det där lägret gick! Redan på lördag! Skickar här mina grattishälsningar redan nu (grattar man till konfa?) ifall jag inte hinner in igen innan lördag.



Kram!

Anna

Det var det sötaste jag sett! :-) Vill ha hela bunten också - vilka underbara bilder! Ja, förstår att du blir sugen... ;-) Kramar Anna

Lotta

Hej Marianne!

Ja, lägret bara svischade förbi men Linnea har fått en upplevelse för livet. Hon säger själv att hon aldrig varit med om något bättre! Kul när det blir så lyckat! jag grattar henne från dig :-)

Kram!

Lotta

Hej Anna!

Ja, jag kan också ta hela lådan! Visst är hon jättefin, mamma Chanelle med sina små! Vi får väl se om de blir uppbokade eller om jag hinner fundera lite till. Tror du inte Godis skulle gilla en liten tjejkompis? Jag tror i alla fall att livet skulle bli lite roligare med små trippande tassar här hemma!

Kramar Lotta