Lunch på China Town

Det är inte ofta jag har möjlighet att äta lunch i Helsingborg så jag vet inte så mycket om utbudet. Men ett säkert kort är i alla fall restaurant China Town vid Sundstorget.

För en inte alltför dyr penning erbjuds lunchbuffé med friterade bananer och glass till efterrätt.

Linnea och jag lät oss väl smaka härom dagen. Ett antal påfyllningar av den goda maten blev det för både henne och mig!

Mätta och belåtna lovade vi varandra att besöka China Town snart igen!
Lotta

Nu verkar det funka att kommentera igen!

//Lotta

anna of sweden

Mmmmm. Ingen kinamat är så god som svensk kinamat! :)

Lotta Th

God morgon :-)

Ja du ser rätt, här sitter jag kl 6.15 o surfar runt. Långfredagen betyder för många en välförtjänt ledighet. Men icke för mej haha.

Du den buffèn måste testas har jag förstått, mums :-)

Ja visst måste vi visa alla hur fina blommor vi har i staden eller hur?

Glad Påsk på er

Kram

Anna

Var jättelänge sen jag åt kinesiskt! Nu blir jag riktigt sugen på det! :-)Så trevligt med buffé så man kan välja och vraka bland läckerheterna :-) Kramar Anna

Lotta

Hej svenska Anna!

Håller med! Svensk kinamat är jättegod ;-)

Lotta

Hej Lotta!

Hoppas din helg varit bra och att inte alltför många påskskador kommit in till er :-/

Klart du ska testa buffén!

kram från Lotta

Lotta

Hej Anna!

Ja, perfekt att kunna välja vad man vill ha och hur mycket.

Kramar Lotta

Marianne

Toppen! Alla Helsingborgstips mottages tacksamt, för vi har nog nästan bestämt oss (om vi får råda) att det blir Helsingborg vi flyttar till. Det var trots allt 15 år sedan jag bodde där!

Lotta

Hej Marianne!

Åh, så roligt att det kanske blir Helsingborg igen. Jag måste alltså ha flyttat hit ungefär när du flyttade härifrån!

Marianne

Där ser man! Men du, se nu till att stanna där så vi kan bo där samtidigt! Ett tag i alla fall : )

Lotta

Jag har inga planer på att flytta än på länge :-)