Den riktiga prinsessan

Ett besök på Madame Tussaud´s var naturligtvis givet. Det är över 20 år sedan jag var där sist så de flesta vaxdockorna var nya för mig. Det som är så roligt med Madame Tussaud´s är att man kan fota sig själv med sin idol. En del dockor kostar det pengar att bli fotad med, bl a drottning Elisabeth, Barak Obama och den nya Twilight-stjärnan. Ibland kan man ju bli stoppad...

Zac Efron från High School Musical såg faktiskt inte så verklig ut.

Det gjorde däremot en av mina stora favoriter: Stephen Gerrard.

Och även James Bond.

Britney Spears hade precis tagit emot sin MTV Music Award.

Jag har storlek 36 men bredvid Victoria Beckham ser det ut som om jag har storlek 46 :-/

Den engelska kungafamiljen var naturligtvis där.

Liksom The Beatles!

Och sen såg jag henne, den riktiga prinsessan! Underbara Audrey Hepburn i rollen som "Prinsessa på vift"

Linnea och jag fotade oss också med drottningen och Barak Obama, och de fotona blev riktigt roliga. Jag ska scanna dem på jobbet och visa dem vid tillfälle!
Anna

Oj vad ni hann med mycket! :-) Har faktiskt aldrig varit där men det ser ju jättekul ut! Kramar Anna

Lotta

Ja, det var intensiva och härliga dagar! Just Madame Tussad´s var ju ett av Linneas måsten.

Kramar Lotta

Marianne

Kul, jag har aldrig varit där.



Jag tycker visserligen att det är helt rätt att Charles äntligen har fått sitt livs kärlek, men det känns ändå konstigt att sönerna står bakom Camilla, att Diana inte syns. Fanns hon också? Hur skyltades hon?

Lotta

Ja, tänk vilken saga det där är! Både romantisk och djupt tragisk. Tänk om Charles hade kunnat få sin Camilla på en gång! Då hade nog Diana varit i livet. Jag tänkte också på placeringarna och misstänker att det har med successionsordningen att göra. Diana stod någon meter därifrån, för sig själv, lika vacker som alltid.

Nilla

Kul bilder! Ha det bra.