Tantvarning

Den här boken ska jag inhandla å det snaraste! Lite humor i tillvaron kan aldrig vara fel.
I den här boken frossar författaren och illustratören Anna Eriksson i tanten och hennes göranden i ett försök att bli av med sin egen tantnoja. Det ska visst finnas ett tanttest i boken också och det måste jag naturligtvis se till att göra! Jag återkommer lite längre fram med resultatet! ;-)
Annika

Jag är nog garanterat tant om man ska gå efter tester. iNTE för att jag gjort testet. JAG har bara känslan!

Hehe...

Den boken skulle jag också vilja bläddra i.

Kram!!

Marianne

Hahaha, ja den där boken måste jag också ha! Det var en snutt om henne och boken på tv härom dagen.



Jag ska svara på ditt mejl, jag gör det i morgon när jag har lugn och ro omkring mig.



KRAM!

Lotta

Hej Annika!

Efter att ha bläddrat lite i boken kan jag ju bara konstatera...jag ligger i tant-riskzonen :-)

Kram!



Lotta

Hej Marianne!

Ja, jag såg också på TV och blev intresserad. Och ett gott skratt förlänger livet :-)

Kram!