Prinsessa på vift goes Modeblogg!

Det är ett riktigt bra modeår i år! Allting ska vara långt och sitta löst :-) Jag satt och bläddrade i HM-katalogen som kommit i brevlådan och konstaterade att jag faktiskt hittade lite som jag gillade i år! Först en långklänning till det facila priset av 149 :- (!). 
En sådan här klänning är ju perfekt och döljer också mina vita ben :-) Vidare en lång kjol i samma stuk, fast tänk vitt. Den vita kjolen syntes inte så bra här i inlägget så det fick bli en blå. 149:- för den också.
Ingen sommar utan en massa linnen! Ett sådant här linne passar perfekt till jeans, tycker jag. 69:50 kostar det.
Tja, kanske lägger jag en beställning. En beställning som, när jag tänker efter, kostar mindre än en halv Odd Molly...Hihi, inte dåligt ;-)
Annika

Låter bra det där. Lägg in beställning pronto. Bra priser också. Alltid uppiggande ju!!

Kram!

Lotta

Hej Annika!

Ja, jag gör nog det. Sen får jag gömma linnet så det inte får fötter in till min dotters garderob...

Kram!

Marianne

Det där var riktigt bra priser. Och himla snyggt också. Köp vettja.

Anna

Jättefina och bra priser - men inget går ju upp mot Odd Molly ;-) Min syrra har haft en Odd Molly jacka i flera säsonger och den ser fortfarande ut som ny :-D Men ska kolla in de långa kjolarna - perfekta för ben som aldrig verkar bli bruna :-D Kramar Anna

Ewa

Jag säger som Annika, lägg in beställningen pronto! Vet av erfarenhet att de saker som jag har fastnat för ofta är slut eller har senarelagd leverans när jag väl har bestämt mig.

Kramar

Lotta

Hej Marianne!

Ja, priserna är perfekta men skenet kan ju i och för sig bedra. Men jag chansar nog och slår till :-)

Kram!

Lotta

Hej Anna!

Ja, det är nåt speciellt med Odd Molly. Det finns några butiker här i Hbg som säljer dem men jag törs knappt gå in...jag vet hur det brukar sluta ;-)

Kramar Lotta

Lotta

Hej Ewa!

Ja, men så är det ju ;-) Storleken eller färgen brukar vara slut. Jag ska slå till :-)

Kramar!