Nostalgi i ny tappning

Hihi! Vad säger ni om det här? När Linnea och jag var hemma hos min pappa plockade han fram min gamla skiddräkt, senast använd 1993:-)
Ljuslila, med skärp i midjan...Mössan tror jag faktiskt har tillhört min syster, men den är från samma tid. Linnea klädde genast på sig min gamla, då så hotta, skidutstyrsel. Moira nosar försiktigt och undrar nog vad Linnea har på sig. Men hur mycket Linnea än skrattade kan jag inte låta bli att tycka att skiddräkten faktiskt är snygg :-) Tänk så tjusig jag måste ha varit när jag susade nedför backen i Sälen då, 1993!
Anna

Jättetjusig :-) Tycker den ser helt modern ut och i vårens pastellfärger ;-) Kramar Anna

Marianne

Det är väl inget fel på den där! Jag tycker att den var snygg, Linnea kan gott använda den : )



Kram!

Annika

Jajamen, jag hade en nästan likadan med en chockrosa huva till.

Numera törs jag knappt åka utför längre. Shit vad skraj jag blivit.

Fast, jag har hört att den där sortens overaller kommer tillbaka nu. Linnea kan ´ha den!!

KRAM!!!

Lotta

Hej Anna!

Hihi! Ja, och lila är fortfarande en favoritfärg :-)

Kramar Lotta

Lotta

Hej Marianne!

Tack!!! Fast Linnea höll på att dö av skratt :-)

Kram!

Lotta

Hej Annika!

Nej, jag åker inte heller utför längre. Och visst blir man bara räddare och räddare med åren...

Kram!