Vad får vi till middag?

En liten kylskåpsrensning kan visa sig bli en ganska god måltid. Jag hade kvar lite pasta och lite olika korvar från helgens måltider och funderade på vad jag skulle göra av detta. Så här blev resultatet!
Jag blandade pastan och korvarna med broccoli och tomat och hällde sedan en äggstanning över det hela. Jag hade också lite mozarellaost som jag skivade över. Voilá! Enkelt och jättegott! Sen ler jag alltid lite extra när jag plockar fram den här ugnsfasta formen från Höganäs, ett loppisfynd för 20 kronor. Tänk vad jag haft nytta av denna!
Anna

Vad gott det ser ut! :-) Ja tänk alla loppisfynd, vilken nytta man har av dem! ;-) Kramar Anna

Marianne

Men vad seg den är den här blogg.se! Nu sitter jag ju i Sverige, så då borde jag inte ha problem? Är det bara hos mig det är jättesegt att få upp din blogg? Ska du byta till Blogger?



När bilden äntligen kom fram ser det i alla fall väldigt gott ut. Här blev det också lite rensning, men med hjälp av ett par kycklingbröst. Och så blev det en pytt.



Kram!

Annika

Blogg.se är dundersegt idag...Kan inte komma in på allas bloggar.

Supergott att laga mat på rester och din rätt ser så jättefin ut!!

Kram!!

Lotta

Hej Anna!

Ja, det blev riktigt gott och räckte till lunch idag med :-) Och snart drar ju loppisarna igång på allvar igen :-)

Kramar Lotta

Lotta

Hej Marianne!

Så tråkigt att blogg.se är så segt. Jag skulle gärna byta till Blogger men man kan väl inte få med sig hela sin gamla blogg? Blogger har mycket snyggare design, tycker jag.

Och ja, en pytt på det man har i kylen brukar också bli väldigt gott :-)

kram!

Lotta

Hej Annika!

Trist att det är så segt!!! Hoppas det rättar till sig snart. Och som jag sa till Marianne så skulle jag gärna byta.

Och ja, det blev jättegott och dessutom i favoritformen :-)

Kram!!