Sommartid :-)

I söndags inföll en av årets allra bästa dagar; dagen (eller natten) då vi gick över till sommartid. Jag förstår inte hur en timme kan göra så stor skillnad, men det känns underbart att det är ljusare på kvällarna. Och det blir bara bättre och bättre för varje dag. I Ryssland (tror jag att det var) har man valt att helt gå över till sommartid. Nu förstår jag ju att det har att göra med att det landet har så många tidszoner och att det här jämnar ut det hela lite, men kunde vi inte göra likadant i Sverige?
Välkommen sköna sommartid! Nu ska jag njuta av att kvällarna långsamt blir längre och längre :-)
Anna

Ja verkligen, en fantastisk tid vi har framför oss :-D Kramar Anna

Lotta

Visst känns livet mycket lättare när det är ljust ute? Åh, vad jag ska njuta kvällar, både på balkongen och på kolonin :-)

kramar Lotta