Mot Norrland!

I morgon bitti sätter sig Moira och jag på tåget igen! Den här gången bär det av till härliga Hemsön, strax utanför Härnösand.
Betraktelser från Milano får därmed anstå en vecka :-)
Hoppas nu att vädret visar sig från sin bästa sida!
Anna

Låter härligt för er! :-) Ha en trevlig resa! Värmland stundar också snart för oss. Kramar Anna

Lotta

Värmland låter lika härligt!

Kramar Lotta

Ida

Söt hund :)

Lotta

Hej Ida!

Ja, visst är hon fin :-)

Tack för titten in på min blogg! Nu ska jag kika in till dig :-)

classes lilla blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad

Tess

Åh, så söt! :) Kram

Lotta

Hej Classe!

Oj, så glad jag blir! Tack! Det som jag själv tycker att jag saknar är dock ett och annat videoinlägg. Men det kanske kommer!

Lotta

Hej Tess!

Hi hi! Ja, för mig är hon sötast i världen :-)