Ewa

Men visst är det skönt med vår! Jag läste i Helsingborgsbladet när jag var där v9 att det var ett säkert vårtecken. Åh Fahlmans besökte jag flera gånger med barnbarnet som ä-ä-älska chokladbollar. :)



Ewa

Men vart försvann min kommentar?

Jag läste i Helsingborgsbladet när jag var nere v 9 att just blommorna är ett säkert vårtecken. Så härligt och fint! Och Fahlmans som jag ser i bakgrunden på bilden, det besökte barnbarnet och jag flera gånger, hon ä-ä-lskar chokladbollar. :)



Ha det så bra!

Ewa

Men så trött jag blir, det jag skriver försvinnet!!



Ville bara skriva att just blommorna är ett säkert vårtecken i Helsinborg, det läste jag i Helsingborgstidningen när jag var där v9. Och Fahlmans som jag ser i bakgrunden av bilden, besökte mitt barnbarn och jag flera gånger. Hon ääälskar deras chokladbollar. :)



Ha det så bra!

Anna

Härligt med vår! :-) Även om det nu var lite kyligt om öronen. Underbart med ljusa kvällar igen! Kramar Anna