Fashionabla the Boathouse på dagen och en hämtpizza på kvällen 😀

När jag var i Siena förra sommaren träffade jag Lori från New York. Vi pluggade italienska i två veckor och vi umgicks dagligen. Jag tycker så mycket om Lori och vi har haft kontakt under det här året som gått. Nu när jag var i New York var det en självklarhet att vi skulle ses igen och vi bestämde att vi skulle äta lunch på fashionabla the Boathouse. Jag som är förtjust i vårt kungahus tyckte valet av lunchställe var riktigt kul då det var just här som prinsessan Madeleines romans med Chris uppdagades 😊.
Här sitter vi, tillsammans igen, Lori och jag!
The Boathouse ligger i Central Park.
Det var en underbar dag, varmt och skönt. New York visade sig verkligen från sin bästa sida. Min fina dotter njöt lika mycket som Malte, Lori och jag 😊.
Dagen gick fort och efter diverse shopping på 5th Avenye bestämde vi oss för att äta hämtpizza från Domino's, allt efter Linneas rekommendation. Hon sa att man inte kan vara i USA utan att äta en real american pizza. Och jag kan bara hålla med! Den smakade fantastiskt och jag kan varmt rekommendera ett besök här 😀.
Det var vår torsdag i the big Apple! 
Dominos - Newyork - Theboathouse