Tillbaka!

Jag är tillbaka! Hemma igen efter tre veckor på sjukhus. Jag lovar, ska berätta mer sen men just nu måste jag lägga all min energi på att bara bli starkare.
Tack alla ni för att ni finns där ute! Det ska bli så roligt att bit för bit ta tag i bloggen igen!
Anonym

Välkommen tillbaka Lotta!

Jätterart av dig att tänka på oss i blogosfären när du lät din dotter berätta att du var sjuk och borta ett tag.



Krya på dig allt vad tygen håller!

Kram

Karin

Annika

OJ LOTTA!! Jag föstod att det var ngt sånt.

HOPPAS att det är bra nu, och att du helt kan återhämta dig.

Stora kramar!!!

Cecilia Dahlgren

Hej kära kusin..



Många kramar ifrån mig och de övriga i Indien. Bli frisk snart...



Cissi

Anna

VÄLKOMMEN TILLBAKA! :-D

Sjukhus :/ stackars dig - men vad glad jag är att du är tillbaka och ja, nu ska du bara bli starkare! Många kramar från Anna. Hälsa Linnea att det var så sött av henne att ge oss info att något hade hänt.

My Way

Så roligt det var att läsa din blogg igen..Du modiga mest älskade unge..Mamma

Cajsa

Vi tänker på dig här i norr. Många kramar från oss. Krya på dig.

Monica

Hej Lotta, skönt att du är på benen igen! Hoppas du nu får en riktigt mysig december att rå om dig själv och Linnea! Ta vara på er! Kram Monica

HeLena

Välkommen tillbaka!

Styrkekramar!

Anna

Hej Lotta! Hoppas du är bättringsvägen och börjar bli starkare! Jag önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! Kramar från Anna, lillvöv & Bettan :)