Tillfälligt avbrott

Hallå där! Linnea här, tror dom flesta vet vem jag är eftersom jag någon gång då och då dykt upp här i bloggen. För er som inte vet är jag i alla fall Lottas dotter :) Det jag tänkte säga var att det har hänt en liten sak som göra att mamma inte kommer kunna blogga på ett tag. Men hon kommer så småning om tillbaka och jag tyckte bara ni skulle veta det så att ni inte undrar, å så gjorde även mamma! Ni får ha det jättebra sålänge, kram Linnea!
Karin

Hälsa Lotta och ge henne en kram från mig!



Du får också en, samtidigt!



Kram

Karin

Annika

Hoppas allt är OK med dig, Lotta!

Och jag hoppas att det inte är ngt allvarligt.

Tack Linnea för din uppdatering.

Kram

Anna

Hej Linnea! Jag har undrat så tack för du la in ett blogginlägg! :-) Hoppas allt är bra och kramar till er alla från oss!

Annieverse

Vilken härlig bild! Hoppas allt är bra med din mamma, ser fram emot hennes återkomst!