Bakom fasaden

Ofta visar man ju bara de fina och trevliga fotona från sina semestrar. Solen lyser, maten är god, ja allt ser perfekt ut och alla är glada. Men visst har väl ni också varit med om ett sånt här tillfälle?
Det här fotot är från vår Italiensemester 2009. Vi befinner oss någonstans i Toscana (tror det är Castiglione di Garfagnana) och det var förmodligen jag som "tvingat med" alla på en av alla mina måste-absolut-se-platser. Till mitt försvar vill jag bara säga att det finns MASSOR av såna platser i Italien :-) Här har i alla fall Linnea och Emma fått NOG...

Nej, spännande historiska platser i 38 graders värme är inte någon hit för ointresserade tonåringar...
Linnea

konstigt, det var sjuka varmt och vi åkte bara längre och längre bort från poolen :(!

Marianne

Hi,hi. Jag lider med ungdomarna. 38 grader kräver en pool tycker jag också. I lite lägre temperatur åker jag gärna runt och då gärna i i Italien.

Anna

Hihi ;-) Nej 38 grader är verkligen ingen sightseeing temperatur! :-/ Jag och sambon var i Bologna när det var 36 grader minst och värmebölja och vi såg inget av staden utan var mest på hotellet med dålig aircondition. Kramar Anna

Lotta

Hihi! Typiskt! Och ändå håller italienarna sig så fräsca hela tiden!

Kramar Lotta

Annette

Själv har jag ett antal foton från sena (jämfört med Sverige) middagar där barnens miner är allt annat än pigga och glada :)