Härliga Hemsön

Eftersom Linnea fortfarande är i USA åkte Moira och jag ensamma upp till Härnösand detta år. Resan gick bara bra, trots vissa farhågor från min sida. Hur skulle det exempelvis gå med Moiras toalettbestyr på perrongen på Stockholms Central? Tikar gillar ju i regel inte att kissa på bara backen. Men, som sagt, allt gick bra och vid 20-tiden på kvällen var vi äntligen framme på Hemsön.
Just den här veckan var vädret inte så bra men vi hade kul ändå. Cissi, min kusin, var också där tillsammans med sina tre härliga barn. Från vänster i bild ser vi Alexander, Sebastian och lilla Olivia.

Det blev många och långa promenader. Här går Roger, min mosters man, tillsammans med Olivia.
Och här sitter en lite våtrufsig Moira på bryggan och tittar på utsikten :-)
Moira ÄLSKAR att vara här på Hemsön där hon kan springa helt fritt utan koppel. 

Tack för denna underbara sommarvecka! Avslutningsvis visar jag en bild av utsikten som jag aldrig tröttnar på :-) Jag har hittills inte hittat någon vackrare och mer rofylld  plats än denna.
Bodypalace

Sista bilden var ju jättefin och vacker =)

Lotta

Tack!!! Men det är inte så svårt att få fina bilder här :-)

Glide

Moira, du är en riktig snygging!



Blink blink från



Glide

Lotta

Hej Glide!

Hi hi! Det tycker Matte också :-)