Shopping och god mat i Stockholm

Lördagen ägnades åt shopping och god mat på trevliga ställen. Min syster och hennes man kom resandes från Västerås och spenderade dagen med oss. Kul! Lunchen, som blev ganska sen, åt vi på "Grodan" på Grev Turegatan. Vädret var fortfarande inte riktigt bra men det gick bra att sitta under markiserna i duggregnet.


Jag och min syster valde en härlig Spagetti Bolognese och här skymtar också särbons Club Sandwich.


Mätta och belåtna fortsatte vi vidare in på Sturegallerian.



Jag behövde några nya tunikor och hade bestämt mig för att inte köpa något vitt, svart eller grått som jag brukar. Färgglatt skulle det vara! Jag lyckades ganska bra. De två tunikorna längst till vänster är från Zara och den härligt rosa toppen till höger är från Odd Molly.


Eftermiddagskaffe på NK! Här satt vi länge och bara pratade och tittade på alla människor som skyndade förbi.




På söndag eftermiddag var det sedan dags att ta farväl av huvudstaden för denna gång! En riktigt fin och härlig helg har det varit!

Anna

Åh vad mysigt det ser ut och smaskig Bolognese! ;-)

Snygga tunikor och finns det snyggare kläder än Odd Molly? Knappast! :-) Verkar ha varit en jättetrevlig Stockholmshelg! Kramar Anna

Lotta

Hej Anna!

Ja, en riktigt härlig helg var det med Laura, vacker stad, god mat, nya kläder och trevligt sällskap. Och jag är riktigt Odd Molly-beroende och håller med om att det är svårt att hitta snyggare kläder ;-)

Kramar Lotta