Grönt är skönt!

Varje helg, ända fram till jul, är det loppis i UFF:s gamla lokaler på Söder. I fredags kikade jag in bara för att titta lite men ganska snart föll min blick på något grönt och skönt. När jag gick ut igen var jag 20 kronor (!) fattigare men en eldfast form från Höganäs rikare.

Vad är det som gör att jag gillar de här sakerna nu när jag tidigare har tyckt att de inte var så fina? En sådan här form var faktiskt en omöjlighet för bara några år sedan! Nu märker jag mer och mer att jag ofta tittar på färger och former som påminner om saker som fanns när jag var liten. Kanske är det bara så enkelt att det är jag som håller på att bli gammal?!? :-/

Anna

:-/ nä så illa kan det väl inte vara? Men gamla hederliga köksting och formar som man vet håller är ju aldrig fel och loppispriser :-) Kramar Anna

Lotta Th

Hahahaha ja du man börjar undra varför hjärnan plötsligt ställer om sej :-)

Va!!! Visste inte jag att det är, loppis varje helg!!!! Ja se, man missar allt när man tillbringar helger på jobbet hm. Men nästa helg får jag minsann knata dit o kolla du :-)

Kram kram

Lotta Th

Ps Är det bredvid Özen eller? På torget?

Fniss jo jag bor i stan hahahaha

Fanny

Haha :D

Lotta

Hej Anna!

Ja, jag gillar när det blir lite misch-masch i skåpen och på bordet! Allt måste inte alltid passa ihop ;-). Och saker som håller för 20 kronor är ju hur bra som helst!

kramar Lotta

Lotta

Hej Lotta!

Ja, om Özen ligger i vänstra hörnet så hittar du loppisen i högra! Öppet fredag-söndag. Om du går dit får du hälsa till min mamma som säljer smycken och julsaker i helgen ;-) Kanske skulle man gå upp på vinden, plocka ihop lite saker och fixa ett bord?? ;-)

kram Lotta