Julpyntad balkong

Idag är det 1:a advent och stjärnan, luciatåget och ljusstakarna är på plats. Tänk att det alltid är lika mysigt att tända det första ljuset! Igår kväll tog vi en liten tur till Ängelholm. Linnea, Emma och Julia skulle gå på stordisco på Ekebo (tydligen jättekänt dansställe här i Skåne) som ligger strax utanför Munka Ljungby. Särbon och jag släppte av tonåringarna och åkte in till Ängelholm och åt en god middag på restaurang El Greco. På väg tillbaka till Ekebo såg vi den mest fantastiska julpyntade balkong!

Det är svårt att fota i mörker men jag tror ni får ett hum om hur det såg ut. Helt otroligt var det!
Vid halv ett hämtade vi upp de trötta men glada tjejerna igen på Ekebo, och sen bar det iväg hemåt igen i natten.
Linnea

Bästa kvällen någonsin:) tack!!

och haha, en lite speciel balkong ja ;)

anna of sweden

Wow. Kan det vara amerikaner som bor där, tro? ;)

Linnea

haha mamma det var ju det även jag sa:) amrikaner..

Lotta

Hej Anna!

Ja, man kan ju undra??? ;-) Inte ofta man ser sånt här i gamla Svedala men kanske blir det högsta mode även här?

Lotta

Hej Linnea!

Så bra att kvällen blev bra! Vi hade det också bra, först på El Greco och sen på McDonald´s ;-)

Kram Mamma

Annieverse

Ja, det måste bara vara amerikaner!!!

Jag var utbytesstudent i USA ett år, du milde vad de brassade på med elektricitetskrävande pynt i juletid - det var liksom inte läge att börja snacka om att spara energi, hihi...

Anna

Jättebra bild trots mörkret! Ja vilken julbalkong och jag som trodde att min var "jättejulig" med en enkel ljusslinga ;-/ Kramar Anna

Lotta

Hej Annie!

Ja, kan tänka mig att det var en upplevelse! Jag har bara sett på TV vilka otroliga jullandskap som kan skapas over there!

Lotta

Hej Anna!

Julslingor är jättefint! Jag ska som sagt be min mammas man ordna el på min balkong så jag kan få ut en liten slinga. Nu finns bara värmeljus.

Kramar Lotta