Tillbaka i Huvudstaden

Det är förvånansvärt vad fort tiden går när man har roligt! Mellan Narvik och Stockholm är det ungefär 155 mil och jag tycker ändå att tåget har tuffat på i ganska maklig takt.

På utsatt tid rullade vi in på Stockholms Central där det var liv och rörelse som vanligt.

En stor ombyggnad verkar också vara gång och kanske kommer det inte se likadant ut här nästa gång jag kommer förbi?

Nu får vi hoppas att tåget till Hässleholm är i tid! Och nu är vi hungriga igen ;-)
Eva i Aquitaine

Lite knäppt men väldigt coolt! Säger en som aldrig varit längre norrut än Luleå....

Vania

Jag vill ju se lite fler bilder från hufvudstaden och din träff med syster. Trevlig valborg!

Lotta

Eva:

Ja, visst är det tokigt! Men oj så mycket vi har sett och upplevt! Och jag hade aldrig varit längre än Ö-vik och Storlien, bara halva Sverige!



Vania:

Hihi! Det blev inte så många kort. Mest en massa kramar, skratt och flams som det alltid blir när syrran och jag träffas :-)