Godis och Pinglan

Vår busiga yorkie har fått en ny kompis: Pinglan! Pinglan är en Bichon Havanais-valp som nu är fem månader gammal. Hon sitter aldrig still och det är väldigt svårt att fota denna ljuvliga lilla bomullstuss.

Godis och Pinglan springer runt som tokar och busar och vi skrattar så vi gråter. Pinglan är fullständigt orädd och kastar sig på Godis trots att han ibland säger ifrån.

Jag har försökt fånga de här virvelvindarna på film och det är inte det lättaste. Men om ni ursäktar min falsettröst och mitt åhhh-håååande så får ni gärna titta på den här lilla filmsnutten ;-)

Nu har Pinglan vuxit om Godis och hon blir tuffare och tuffare. Vi får väl se vem av dem som kommer bestämma i framtiden.
Marianne

Det är verkligen två små charmtroll, jag förstår om det är full fart hela tiden.

Marianne

Sådana små sötnosar!

therese

sv: Ja det förstår jag att du hittade till min blogg via startsidan, inte en själ på denna jord som annars hade fått tanken på att klicka sig in på min haha. Angående min bakgrund så tror jag att det är från bloggdesign.nu där är jätte många olika! :) Och tack så mycket, bara ett kvar på studierna så jag ska nog stå ut. Mvh Therese

Lotta

Hej Marianne i Sverige, och välkommen hit!

Ja, antingen busar de eller också sover de! Härligt med lite hundbus i tillvaron!

Lotta

Hej Marianne!

Ja, en, eller som i det här fallet två, glada hundar livar alltid upp tillvaron!

Lotta

Hej Therese!

Ja, jag gillade verkligen designen på din blogg! Tack för hjälpen!