Sött till kaffet

Nu när semlorna är på väg att ta slut är det tur att konditorierna har något annat att locka med! De här jättesöta kycklingbakelserna var ruskigt svåra att motstå...

Faktiskt har jag lite svårt att äta sådana här gulliga saker. När jag var liten bäddade jag ned och lekte med chokladnallarna istället för att äta upp dem, och idag skulle jag aldrig drömma om att äta en gullig marsipangris eller Lindt-kanin. Nåväl, den här bakelsen slank ned tillsammans med en god kopp kaffe i mina föräldrars husbil.
Anna

Åh så söta och goda ;-) dom ser ut! Kramar Anna

Lotta

Ja, de var jättegoda! Fast, som sagt, lite svårt är det att äta sådana här söta saker ;-)

Kramar Lotta

Marianne

Försökte kommentera under ditt sista inlägg, men det gick inte : ( Nå, här går det ju bra.



Så härligt att våren är på väg nu.



Visste du att jag har bott i Helsingborg? Jag bodde där i hela 17 år!

Lotta

Hej Marianne!

Åh, så roligt! Nej, det visste jag inte. Själv har jag bott här i dryga 13 år.

Annika

OMG så gott. var det prinsessbakelser? SÅÅÅ fina!!

TÄNK om jag hade en sådan här NU!!!

Eva i Aquitaine

Hej!

Jag är likadan! Vill inte alls äta upp konstverk... fast till slut brukar det ändå bli så... att jag äter upp dem menar jag!

Lotta

Hej Annika!

Ja, prinsessbakelse fast med apelsin! Söt men jättegod till kaffet! En sådan här lite då och då är ju inte helt fel.

Lotta

Hej Eva!

Nej, det är så svårt att äta gulliga saker. Jag kan heller inte elda upp gulliga ljus som föreställer något :-/