Snålblåst och HIF-mål

Idag har vädret varit fint men det har blåst ordentligt, sådär som det ofta gör i Skåne. Att vara ute och promenera i snålblåsten kändes inte alls som en bra idé trots att Adam Lambert sjöng så vackert i mina lurar. När jag kom förbi Olympia stannade jag till ett tag och tittade på HIF:s träning.
Men det var så kallt att stå stilla att jag snabbt gick vidare. Ja, nu är det spännande i den allsvenska toppstriden. På lördag är det match igen och jag ska jobba några timmar. Vi får hoppas på tre nya poäng för HIF och samtidigt önska att det inte går lika bra för de himmelsblå... ;-)
Malin

Åh den arenan var länge sedan jag var på! Härligt! Förresten tack för Adam lambert tipset, lyssnar på den låten jämt nu!

Lotta

Hej Malin! Ja, Olympia är en jättefin arena och man är verkligen nära spelarna och matchen.

Så roligt att du också gillade "If I had you"! Jag blir så himla glad när jag hör den och den är perfekt att powerwalka till!